Casino-Arena | Bet-Arena | Trade-Arena | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/bwin.html

Moderátor: T-fon

  od Marcellus75
 středa 18. březen 2015 20:37:31
problém s HM/PT4 resit vzdycky na supportu daného programu, ne na herne...predpokladam ze polzku v nastaveni herny aby se ti zobrazoval HUD na FF stolech zaskrtnutou mas....alespon tak je to u PT4
  od danko2002
 středa 18. březen 2015 23:06:09
Dakujem pekne za odpoved marcelo,pisal som na support a udajne v najblizsom update to bude napravene tento problem....
  od Nagivast
 středa 26. srpen 2015 15:41:56
tak priatelia pozvanka prisla, bonus 50e pripisany ale ako sa tu uz pise vyssie ziadne info ohladom bodov members neni suuu tak snad casom, asi reklamna kampan predbehla beta test hehe :poklona:
  od pepe4477
 středa 30. září 2015 13:15:20
Stále mi vyskakuje počas hrania toto okno, aj keď stoly idú plynulo a problém s internetom nevidím, skúšal som aj reinštaláciu. Pritom na partypokeri mi ide všetko plynulo bez problémov. Nejaké tipy, triky? Na support som ešte nepísal.
fuurt.png
  od mnouckk
 středa 30. září 2015 13:25:29
Já psal na support včera, kvůli tomu samému... Odpověď:
SpoilerZobrazit
Vážený pane Broži,

děkujeme za Váš e-mail.

Z Vaší zprávy vyplývá, že se Vám objevuje chybové hlášení "No response. Configuration not loaded". Rádi bychom Vám navrhli řešení tohoto problému.

Nejprve zavřete všechna momentálně otevřená okna Internet Exploreru a poté otevřete jedno nové okno. Proveďte následující kroky:

1) Klikněte na "Nástroje"
2) Zvolte položku "Možnosti Internetu"
3) Přejděte na "Rozšířené"
4) Přejděte dolů k oblasti "Bezpečnost" a deaktivujte položku "Neukládat šifrované stránky na disk"
5) Klikněte na "OK", čímž toto nastavení uložíte

Chybové hlášení "No response. Configuration not loaded" by se pak mělo přestat objevovat a tím pádem můžete naši nabídku využívat opět bez omezení.

Pokud se nemůžete připojit k našemu hernímu serveru z naší internetové stránky, může tomu také bránit firewall. V případě, že jste za firewallem, musíte firewall konfigurovat tak, aby dovoloval komunikaci s našimi porty.

Aktuální porty používané našimi hrami: 80, 443

Můžeme Vám pomoci pouze při výběru portů, které je třeba otevřít v případě, že jste za firewallem. Servis firewall softwaru bohužel není v naší kompetenci. Pokud potřebujete změnit nastavení Vašeho firewallu, obraťte se na jeho dodavatele/výrobce, popřípadě na administrátora systému, který Váš firewall zajišťuje.

Dále prosíme odstraňte "Cache"- to jsou dočasné soubory Internetu, které jsou na Vašem počítači uloženy pro rychlejší načítání a zobrazení stránky. Z tohoto důvodu se může stát, že se nejaktuálnější soubory neotevřou, což může způsobit problémy.

Pro odstranění dočasných souborů Internetu zvolte prosím menu "Nástroje" - "Možnosti Internetu" - "Dočasné soubory Internetu" - "Odstranit soubory" nebo odpovídající funkce/možnosti Vašeho internetového prohlížeče.

Pokud se Váš problém nevyřeší ani výše uvedeným způsobem, neváhejte a kontaktujte nás znovu.

Máte-li další otázky, neváhejte a obraťte se na nás. Naše zákaznické oddělení je Vám kdykoli k dispozici.

Se srdečným pozdravem

Vaše zákaznická služba premium
  od pepe4477
 středa 30. září 2015 13:47:18
mnouckk píše: ... okna Internet Exploreru...
vtipný sú, to áno :D

ďakujem za info, ale nemôžem podobné nastavenie v Chrome nájsť. Asi im budem musieť napísať :plac:
  od mnouckk
 středa 30. září 2015 14:02:43
vzhledem k tomu, že já taky IE nepoužívám, mě to taky dost pobavilo :) Každopádně, od mého dotazu na suport mi to zatím funguje :)

EDIT: v Chrome to položka je - Nastvavení - Síť (změna nastavení proxy) - záložka Upřesnit a pak scrollovat až najdeš to co píšou. Vtipný je, že já to mám dle jejich doporučení :D