Casino-Arena | Bet-Arena | Trade-Arena | Play-Arena
  od Baker Franc
 ned 29. čer 2014 8:14:27
objednával jsem si teď často obědy z veganský restaurace tady u nás a musím uznat, že je to fakt skvělý ke grindu. nedostaví se klasická únava jako po mase a i mysl je víc svěží. co mne ale překvapilo nejvíc je kvalita jídla, protože jsem očekával, že chuť bude bez masa trochu pozadu, ale chutná to božsky, vše skvěle vychucené :)

co se týče workoutu, chci se zeptat: lze nastavit workout s tou vlastní vahou tak, že mohu cvičit každý den? nejraději bych cvičil každý den, stejně jako poker, ale nevím, jak je to s tím odpočinkem. ty rozpisy jako třeba po - pá workout a so-ne days off mi vůbec nevyhovujou, protože přes víkend se tam prostě ztratí ta pravidelnost a zvyšuje se level lenosti a komfortu. ale zvládnou vůbec svaly každodenní cvičení? popřípadně jak to nastavit, co dělat a jak to navyšovat? ps. běhám, né moc, něco jako do 40km/ měsíc a rád bych to s tím nějak spojil. a taky bych potřeboval, aby ten workout fyzicky moc neunavil (kvůli grindu), ale zároveň svaly rostly. u běhání se snažím podchytit tu úroveň, kdy mě běh maximálně mentálně refreshne, ale z fyzický energie se toho moc neztratí, to nejlíp splňuje běh cca 2-4km.

jo a ještě se chci zeptat na ten vitariánskej měsíc, jestli to bylo bez předchozí přípravy, jaké se během pokusu objevily pozitiva a negativa a hlavně mě zajímá na kolik h/den spadl spánek. slyšel jsem, že lidi co v tom jedou dlouho a úspěšně spí něco kolem 3-5h denně a jsou úplně fresh, což mi přijde skvělé na grind/business a o zdraví ani nemluvím :)

k pokeru snad jen: užij si zasloužené volno a pak nastav laťku ještě výš (to bych udělal já na tvym místě :D )
gl a hf
Naposledy upravil(a) Baker Franc dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od aspire
 ned 29. čer 2014 11:50:18
nie som ziadny odbornik, ale cital som, ze svaly rastu prave pri odpocinku a nemozes ich namahat kazdy den.
Naposledy upravil(a) aspire dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od Erskine of Treadley
 ned 29. čer 2014 12:09:11
Lsaik: Můžu se zeptat, co je to za knihu, která tě tak nakopla? :) Taky rád cvičím jen s vahou vlastního těla a v posilce se vyhýbám benchi a podobným zvěrstvům :D

Baker: Já jsem si zvykl cvičit ob den a ty další dny běhat/jezdit na kole. Naprosto mi to tak vyhovuje.
Naposledy upravil(a) Erskine of Treadley dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od SitkaCZ
 ned 29. čer 2014 12:16:38
Super, se to tu rozjizdi, za chvilku by mozna stalo zalozit forum o cviceni. Docela by me zajimalo dle ceho cvicite s vahou vlastniho tela? Delam to same a vzdy pouzivam nejake cviky od fyzioteraperuta, ale chybi mi takova ta motevice a pravidelny dohlehled. Nechodim nikdam do posilky nebo nemam trenera atd. Jak to delate vy?
Naposledy upravil(a) SitkaCZ dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od aspire
 ned 29. čer 2014 12:38:03
Sitka ja som skusal Insanity, ale to je naozaj brutal a teraz cvicim Focus T25. Malo by sa to 6 krat do tyzdna, ale nie vzdy to dodrzujem :)
Naposledy upravil(a) aspire dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od Snuptychl
 ned 29. čer 2014 13:03:03
Jj fórum o cvičení by bylo fajn, taky mě to napadlo, když jsem to četl :)

Jinak k tomu veganství/vegetariásntví GL, protože já bych se masa asi vzdát nedokázal :D Jednou jsem měl sojový maso a nebylo to ono. Každopádně ti to neberu a respektuju to :)
Naposledy upravil(a) Snuptychl dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od Džibi
 ned 29. čer 2014 13:12:38
Tiež cvičím. Ako aspire podotkol, svaly rastú pri regenerácii, čo sa dá skĺbiť s každodenným cvičením, ale tak, že odcvičíš jednu partiu za deň. Taktiež musíš tie svaly zničiť, aby rástli a s vlastnou váhou je tá jedna svalová skupina denne akurát. Skôr bude potom problém s tým behaním, hlavne ak máte útlejšiu stavbu tela, tak potom to treba takmer úplne vylúčiť. A aby svaly rástli, človek potrebuje dostatok bielkovín (mäso, vajcia, tvaroh, ryby, syry), takže s tým vegánstvom to bude dosť problém, ale nie nemožné (sója, strukoviny). :)
Naposledy upravil(a) Džibi dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od Baker Franc
 ned 29. čer 2014 15:25:22
ten můj bych prosil nepřesouvat, je to srdečná a spontánní reakce na Lsaikův blog a už k němu prostě patří, odtržení by mi mohlo způsobit stavy duševního prázdna

spíš je průser, že se tady autorovi blogu seběhla tuna fanoušků na pokec zrovna když odjel na dovolenou :D
Naposledy upravil(a) Baker Franc dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od duass
 ned 29. čer 2014 15:52:07
Lsaik: Pěkný post a super výsledky. Koukám, že máme stejný vzor v posilování.

Baker Franc: Posilovat s vlastním tělem jde každý den, protože jsou to většinou přirozený cviky pro tělo, na rozdíl od cviků v posilce. Je ale třeba nepřehánět to, dobře se před cvičením protáhnou, dělat cviky technicky správně a taky na to být trochu zvyklý. :P Pak teda záleží na tom, co chceš, protože posilka a kalestenika formujou tělo jinak. Kalesteniky ti bude stačit i půl hoďka denně, abys byl silnější a celkově pohyblivější, ale six pack takhle budeš dělat dlouho. Osobně bych doporučil ke cvičení ještě kettlebell, protože žádnej cvik s vlastní vahou neposílí tak dobře záda jako prostej swing (skvělý na bolest zad).

Fórum o cvičení bych taky uvítal, ale úplně samostatný, kde by sme si mohli třeba dávat i nějaký challenge.
Naposledy upravil(a) duass dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od Snuptychl
 ned 29. čer 2014 16:06:27
Přesně, já bych založil samostatný vlákno, protože tam se řeší jenom kterej šmakoun je lepší, levnější atd. :D
Naposledy upravil(a) Snuptychl dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od Lsaik
 ned 13. črc 2014 20:02:33
Ahojte všetci! :poklona:

V prvom rade ma veľmi teší pozitívna odozva na môj posledný príspevok. :potlesk: Ďakujem všetkým za povzbudzujúce slová! ;)
Mimo toho, už som po dovolenke a bolo skvelo... :)

Baker Franc:
Máš veľkú výhodu, že máš poblízku veganskú reštauráciu. Určite ti odporúčam túto výhodu maximálne využívať.

Čo sa týka cvičenia, chcem podotknúť, že prakticky to všetko ešte nemám extra zažité, ale preskákal som si toho veľa a veľmi dlho som študoval a snažil sa prísť na to, čo je najvhodnejšie a ako vlastne na to. Aktívne cvičím len mesiac a pol, ale myslím, že teoretických vedomostí mám dosť. Uvidíme ako to pôjde v praxi. Ako som už spomenul, cvičím podľa úchvatnej knihy: Tréning Väzňa Podľa mňa je to naozaj to naj, čo na trhu existuje. Môžeš čeknúť aj rôzne recenzie, všetci ju považujú za TOP. Odporúčam najskôr prečítať celú knihu a až potom začať s cvičením. To, že kniha človeka na 100% od začiatku do konca zaujme a bude s ňou súhlasiť môžem garantovať. Už popri čítaní sa bude hromadiť obrovská chuť a motivácia. Nikdy ma cvičenie takto nebavilo a nikdy som nemal takú motiváciu a vlastné presvedčenie. (9+ rokov som chodil na karate a rôzne súťaže a to bolo oproti tomuto oničom) Kniha ti odpovie na všetky možné otázky, takže je zbytočné aby som ti to tu ja všetko rozpisoval, keďže tam je to popísané ozaj skvelo! Ako začiatočník cvičím len 2x do týždňa, ale to všetko pochopíš po prečítaní celej knihy. Ak do toho pôjdeš a knihu si prečítaš, som s tebou ochotný to všetko prekonzultovať a dať ti nejaké tie rady ako na začiatok. ;)

Vidím, že spomínaš beh a chceš aby ti rástli svaly. Teraz moc neviem akej si postavy, ale ak si chudší, stravuješ sa prevažne veganskou stravou a tvojim cieľom je nejaké to kilečko svalovej hmoty nabrať, určite ti stačí behať denne max. 2km rýchlejším tempom. Najlepšie by však bolo beh nahradiť šprintami. Presnejšie, budeš 15sec šprintovať maximálnou rýchlosťou, následne oddychuješ 30sec a toto opakuješ zhruba 12-15 min. Podľa mňa tým získaš viac ako štandardným behom. Mám to odkukané od Franka Medrana - neskutočného borca, kt. som spomenul v poslednom príspevku a pridal som aj jeho video.

Áno, vitarianský mesiac bol len taký skok do prázdna. Síce stravu a všetky veci okolo toho študujem zhruba 2 roky, u mňa všetko prebiehalo nenásilne. Proste som sa snažil si postupne robiť čo najväčší prehľad a všetky výsledky z toho následne vypadávali samotné. Na začiatok som začal obmädzovať mäso, postupne som pridával nové zložky stravy, kupoval určité doplnky a novinky... Myslím, že aktuálne viem o tejto téme toho už naozaj celkom dosť a môžem to postupne naplno zúročovať. Čo sa týka toho vit. mesiaca, nemôžem to optimálne zhodnotiť, lebo do toho bolo skúškové, spávať som najmä kvôli spolubývajúcemu musel chodievať po 2:00 a to samozrejme vôbec nemá na človeka dobrý vplyv. Spánok sa mi nejak sledovatelne teda neskrátil, ale sám som toho názoru, že max 6 hodín spánku je pre zdravého človeka (fyzicky aj psychicky - tzn. že nie len prežíva zo dňa na deň, ale skutočne žije a má pocit, že veci čo robí majú zmysel) naozaj dostačujúce. Sám to mám odskúšané, len je treba chodievať spať dostatočne skoro a vstávať veľmi skoro. ;) Tzn. nevynechávať alfa spánok, kt. je veľmi dôležitý.

Z tých negatív asi len tie vyrážky, čo priradzujem očisťovaniu tela od všetkého toho bordelu. V podstate detox. Inak som žiadne iné nespozoroval. Možno len občasná chuť na varené jedlo a podobne.

Jedno z naj pozitív je, že sa po najedení cítiš skvelo a nie unavene ako po varenej strave. Telo má ľahšie trávenie a preto si celkom fit a jedlo ti dodá skutočnú energiu, keďže obsahuje maximum výživových hodnôt a vitamínov. Už dlho som nebol chorý a to som vždy býval naozaj pravidlne. Neustála nádcha a všetky podobné problémy úplne ustali. Uvidíme ako to pôjde ďalej.

Tak hádam som ti odpovedal na všetko a taktiež ti držím palce!! Nech sa ti darí kámo. ;)

Erskine of Treadley:
Je to kniha Tréning väzňa. Nájdeš v nej všetky potrebné informácie a aj sľúbenú motiváciu. ;) Stačí ju len celú prečítať a potom začať makať!

SitkaCZ:
Ak čítaš tento príspevok, už by si mal mať predstavu s čím by si mal začať. Zožeň viackrát spomínanú knihu a poďme na to! ;)

Snuptychl:
:D Naozaj to nie je také jednoduché, ale keď sa človek začne o všetko zaujímať a dostatočne si veci naštuduje, pozerá sa na všetko inak. Aj ja som si myslel, žeby som to nikdy nedokázal... A vidíš kde som teraz. ;) Sóju som mal iba raz. Absolútne ju nejedávam.

Džibi:
S vegánstvom to nie je až taký problém. Podľa všetkého čo som naštudoval, bielkovín človek potrebuje omnoho menej ako sa uvádza. Všetko je to opäť len prehnané kvôli marketingu a "obžerstvu". Aby svaly rástli, potrebujú oddych, poriadny záber keď človek cvičí (tým myslím makať naozaj na doraz a v svaloch vyvolať niečo ako stres :)) a samozrejme je dôležitá strava. Bežný človek však potrebuje max 1,5g bielkovín na 1 kg hmotnosti, aby svaly mohli rásť. Ja ako vegán som si kúpil doplnok: Sunwarrior - Blend Protein, čož je čisto rastlinný proteín z hrášku, kokosového mlieka.... Obsahuje kopletné amino acid kyseliny a je to naozaj peckový výrobok od prestížnej značky. Človek si ho môže dávať v prípade nedostatku bielkovín v strave viackrát denne, avšak nemusí. V strave je bielkovín naozaj dostatok. Brokolica, špenát, strukoviny, semená (slnečnicové semienka sú bomba), pistácie... Je toho naozaj veľa, stačí sa len detailnejšie porozhliadnuť. ;)

Duass:
Vďaka. ;)
Kalistenika, presne ako píšeš, formuje telo úplne inak ako posilka. Posilky sú podľa všetkého len marketingové ťahy, kde sa opäť len zarába na ľuďoch, pretože vlastnou váhou skutočne dokážeš precvičiť úplne všetko. Len sa treba v tejto problematike viac zorientovať. Vieš, mne osobne ide práve o to, aby som sa cítil lepšie, bol silnejší, pohyblivejší, stabilnejší a mal silné jadro. Nejde mi vôbec o to, aby som bol nafúknutý a na oko vyzeral ako "pán". :D Aj keď chcem dajaké to kilo nabrať a vyformovať telo, nerobím to len kvôli výzoru.

Tak to je na dnes asi všetko. Uff, celkom vyčerpávajúca odpoveď. :D Tak hádam som niekomu z vás vhodne poradil a veci kt. som popísal vás aspoň trochu obohatili.

V najbližšej dobe určite zhrniem aj veci týkajúce sa pokru a ďalších mojich plánov. ;) GL všetkým vo všetkom! :D
Naposledy upravil(a) Lsaik dne ned 05. říj 2014 16:42:05, celkem upraveno 1 x.
  od Grind or DIE
 ned 13. črc 2014 20:59:04
K tomu cvičení (=, když nebudeš jíst jako anorektik a budeš aspoň trochu spát, tak budeš moct cvičit každý den. Není to úplně optimální na růst svalů, ale k pokeru se ti to podle mně bude hodit, uvolníš stres, přepneš prostě (=.
Jen neudělej blbost jako já, když jsem ještě hrával am. fotbal, že jsem měl 3x trénink, 6x týdně fitko, do toho běhal a chodil si ještě zahrát volejbal a basket, takže s tím vším, jsem nestíhal moc spát. Uhnal jsem si tím jen tak zlehka mononukleózu.
Takže podtrženo sečteno, cvičení s vlastní váhou každý den by neměl být problém. Jen nevím jak si na tom teď s fyzickou aktivitou, jestli si do teď cvičil plácnu 1x týdně, tak nezačni hned 7x. Na pokeru si taky nezačal hrát hned 20 stolů (=

Naposledy upravil(a) Grind or DIE dne ned 05. říj 2014 16:42:06, celkem upraveno 1 x.
  od Lsaik
 stř 23. črc 2014 20:45:51
Ešte raz zdravím všetkých areňákov! :poklona:

Po dlhodobejšej detailnej úvahe som sa rozhodol, že s blogovaním úplne končím. Nechcem vysvetlovať prečo a pod. Proste to tak bude lepšie.

V pokri obv pokračujem a všetkým vám chcem popriať veľa šťastia!

Majte sa krásne, zlepšujte sa naporiadok a následne všetko crushujte ako sa patrí! :cool:
  od Lsaik
 sob 22. čer 2019 13:05:04
Ahojte areňáci! :poklona:

Veľmi dlho som nebol aktívny, aj keď dianie na aréne sledujem. :)
Stále sa živým pokrom, dokonca som bol aj na mesiac v Thajsku, kde som sa stretol aj s czechpete, ktorý taktiež hráva spiny a aktívne bloguje.

Ak si ma niekto náhodou pamätá, určite vie, že som riešil nie len poker, ale aj životosprávu, zdravú stravu a cvičenie. Calisthenica bolo to čo mi učarovalo. (cvičenie s vlastnou váhou tela)

Aktuálne som sa tu rozhodol pridať príspevok kvôli tomu, že som si založil YouTube kanál, kde chcem svoje skúsenosti zdieľať pre Vás všetkých. Takže ak ťa to aspoň trošku oslovilo, určite odporúčam zhliadnuť moje prvé video ktoré som zverejnil včera. V ňom detailnejšie vysvetlím čo plánujem.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=U9btDSbVArY

Vopred ďakujem a snáď budem nejak osožný! :)
  od Lsaik
 čtv 11. črc 2019 10:36:56
Opäť vás všetkých zdravím po nejakom tom čase! :poklona:

Aktuálne som tu s novým videom, kde rozoberám podľa mňa jednu z najdôležitejších tém: Stanovenie/určenie cieľov.
Myslím, žeby sa väčšine z vás mohlo hodiť a samozrejme sa to netýka len cvičenia, ale je prakticky všeobecné.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=MVBlqFKIjq4

V prípade akýchkoľvek otázok, alebo pripomienok (vrátane konštruktívnej kritiky), ma neváhajte kontaktovať či už tu v blogu, alebo v komentároch na YouTube. :)
  od Lsaik
 čtv 25. črc 2019 14:42:37
Opäť vás všetkých zdravím!
Dnes som tu s novým videom, kde už nie len kecám, ale konečne aj trochu cvičím.
Otestoval som si svoje maximá a pridal pár rád, ako sledovať svoj progres.



Dúfam, že vám opäť niečo prinesie a veľa šťastia za stolmi! :) :svaly:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12