Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně PokerStars najdete zde: http://www.pokerarena.cz/pokerstars.html

Moderátor: T-fon

  od Jamex
 pon 14. říj 2019 12:19:45
Dobrý den, již minulý týden mi byl od pokerstars zablokovaný účet z důvodu probíhajícího vyšetřování. Vůbec netuším důvod a support samozřejmě nekomunikuje. Setkal se někdo s něčím podobným? Nějaké rady prosím? Díky.
  od Jamex
 pon 14. říj 2019 12:38:13
zkoušel jsem hrát v kšiltovce a díval se na židli ale bez efektu.. je to podvod
  od radimak
 pon 14. říj 2019 17:00:11
Jamex píše:Dobrý den, již minulý týden mi byl od pokerstars zablokovaný účet z důvodu probíhajícího vyšetřování. Vůbec netuším důvod a support samozřejmě nekomunikuje. Setkal se někdo s něčím podobným? Nějaké rady prosím? Díky.
Zkusil bych anglickej support a zalozit vlakno na 2+2
  od Jamex
 pon 14. říj 2019 17:45:00
Je to vůbec právně možné zadržet bez oddůvodnění větší obnos peněz? Ještě v podstatě na tak regulovaném trhu. Máte email na ten support někdo? Já to posílám přes klienta a nevím, na který support se to posílá. Každopádně jsem i kontaktoval p. Drebotu na fb, ale zatím taky bez reakce. Díky všem za případnou pomoc.
  od Radekparek
 pon 14. říj 2019 18:07:35
Hádám, že to v podmínkách mít budou a je jim fuk jestli tam máš dolar nebo 10k. Ta blokace účtu není bezdůvodná, jak si myslíš. Sice píšou, že to je std postup, ale dělá se to v případech, kdy mají podezření na nějaké porušení jejich podmínek. Jak je budeš kontaktovat tak ti napíšou, o co jde a požádají o vysvětlení. Kdysi odpovídali obratem, po té obměně supportu to bude na dýl.
  od radimak
 pon 14. říj 2019 18:30:47
Jamex píše:Je to vůbec právně možné zadržet bez oddůvodnění větší obnos peněz? Ještě v podstatě na tak regulovaném trhu. Máte email na ten support někdo? Já to posílám přes klienta a nevím, na který support se to posílá. Každopádně jsem i kontaktoval p. Drebotu na fb, ale zatím taky bez reakce. Díky všem za případnou pomoc.
Ten kontaktni formular pod help>contact us v klientu nabizi moznost volby jazyka, predpokladam, ze kdyz tam nebude cestina, bude to padat nekam na globalni podporu. Jinak jsem ale vygoogloval security@starsaccount.com pres nejaky starsi vlakno tady na foru, tak to by mohlo zabrat jeste lip. Jak psal radekparek, ty ucty se neblokujou bezduvodne a je to ve vysledku pro nas dobre jako ostatni hrace. Mozna jsi neco udelal, mozna do tebe jenom prohral penize nekdo cizi, kdo nabijel pres kradenou kartu apod., muze to byt cokoliv. Urcite bych napsal i na 2+2, takovych threadu je tam sice spousta, ale minimalne te to zviditelni pro jejich support tam a muze to vec zrychlit. Kdybys nevladnul anglictinou, tak mi klidne ten post napis v cestine do PM a prelozim ti to :)
  od Jamex
 pon 14. říj 2019 19:08:26
Já chápu, že to není bezdůvodné, ale nejsem si absolutně vědom nějakého porušení pravidel, tak proto ty otázky. Já nemám účet na 2+2 a přijde mi to dost nepřehledné forum. Mohl by si spíš, kdybych to zítra nějak sepsal, to tam postnout a dát mi do PM link na ten thread? To forum je tak sledované supportem od pokerstars, že to může pomoci?
  od alkaatch
 pon 14. říj 2019 19:58:58
Dávat to na 2+2 mi přijde úplně zbytečný. Tady asi nezbude než si vytrpět to čekání na odpověď že supportu.
  od radimak
 pon 14. říj 2019 20:11:23
Jamex píše:Já chápu, že to není bezdůvodné, ale nejsem si absolutně vědom nějakého porušení pravidel, tak proto ty otázky. Já nemám účet na 2+2 a přijde mi to dost nepřehledné forum. Mohl by si spíš, kdybych to zítra nějak sepsal, to tam postnout a dát mi do PM link na ten thread? To forum je tak sledované supportem od pokerstars, že to může pomoci?
jasne, neni problem. Netvrdim, ze to neco vyresi, ale je to par kliku mysi a sotva to necemu ublizi. Support PS se tam pohybuje, tak i kdyby to jenom zrychlilo odpoved na mail, tak to ma smysl.
alkaatch píše:Dávat to na 2+2 mi přijde úplně zbytečný. Tady asi nezbude než si vytrpět to čekání na odpověď že supportu.
Souhlas, ale ma to asi vetsi potencial, nez o tom napsat na PA, ne?
  od Roy4lpl4yor
 pon 14. říj 2019 20:29:52
Ani support nebude ztrácet čas nad jednoduchou odpovědí, že si prostě musíš počkat, a už ne vůbec Drebota...
Dočasné odstavení účtu v rámci nějakého probíhajícího vyšetřování může mít několik příčin. Mně ho třeba kdysi dávno zablokovali z bezpečnostních důvodů, že mi tam někdo hacknul (uhodl heslo a email, ale přes token nepřešel). Akorát kdysi support reagoval během 1-2 dnů, ne jako dnes. Takže počkej 2 týdny a pak něco zkoušej...