Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně PokerStars najdete zde: http://www.pokerarena.cz/pokerstars.html

Moderátor: T-fon

  od zajicek95
 pon 8. říj 2018 18:45:31
Ahoj,
jak dlouho přibližně trvá ověření účtu? Snažil jsem se již přes českou i anglickou stranu a zatím nic. Dokumenty jsem odesílal již ráno na mail. A přes pokerstars klienta mi to vyhodí černé okno, které loaduje pořád dokola něco.

Informují mě přes mail, že je učet ověřen? Prosím o vaše zkušenosti.

Děkuji
  od chiko
 pon 8. říj 2018 21:11:57
Ahoj bývalo to ze začátku různé, někomu na druhej den někomu za týden. Pak se to srovnalo a po první velké vlně to bylo obvykle do 3 dnů.
Nicméně teď v poslední době jsou PS v rámci Čr nějací zabrždění (posledních 14 dní se na fóru řešilo víc různorodejch problémů ohledně klientského servisu) Pokud se nepletu tak bys měl na mail dostat info o tom že je tvůj účet aktivní nebo tak něco. :bandit:
  od zajicek95
 úte 9. říj 2018 16:13:03
Ahoj,
díky. Již vyřešeno. Obrátil jsem se na víc stran a vyřešili to. Kontaktoval jsem anglickou stranu, protože u české by to mohlo trvat déle. Dnes odpoledne mi přišel mail, že je vše vyřešeno. Jinak mi napsali, že do 72h se to má vyřešit buď pozitivně a nebo negativně.
  od VanKostlivec
 úte 16. říj 2018 16:18:47
Zdravím může te mi někdo odpovědět co vše potrebuji za dokumenty k ověření registrace popř. Jak přesně postupovat. Dále by mě zajímalo jestli když se registrují do PS , jestli se tím rovnou dostanu i do registru gamblerů. Nerad bych s tím měl pak nějaké potíže při vyřizování půjček a podobně. Díky za odpověď.
  od chiko
 úte 16. říj 2018 17:39:56
VanKostlivec píše:Zdravím může te mi někdo odpovědět co vše potrebuji za dokumenty k ověření registrace popř. Jak přesně postupovat. Dále by mě zajímalo jestli když se registrují do PS , jestli se tím rovnou dostanu i do registru gamblerů. Nerad bych s tím měl pak nějaké potíže při vyřizování půjček a podobně. Díky za odpověď.
Ahoj vezmeš občanku a řadičák (chtějí dva doklady totožnosti, ale stačí obvykle jeden) dáš to na poštu a tam ti to ověřej když řekneš že potřebuješ ověření totožnosti kvůli hraní na zahraničních hernách nebo něco v tom stylu a budou ve větších možná už ve všech poštách vědět za ta léta.
Nadiktuješ jim tam tu adresu Stárů paní ti to dá v papírové podobě, oskenuješ to a pošleš stárům na mail.

A pak čekáš podle nálady stárů jak ti potvrděj účet ( někdy den někdy týden)

Jo a ještě je mám pocit potřeba výpis z účtu na tvé jméno, ale to si už nejsem jistej je to nějaká doba.
Mrkni do článku zde kde je celá adresa stárů atd co vše potřebuješ.

Dokument gamblerů s tím nechci kecat. Mám ale pocit že něco takovýho stejně ještě není, jen vím o hráči kterej cashoutoval ze stárů a bance to vadilo když si chtěl brát půjčku na auto nebo něco. Ale to už je taky tak rok zpět a možná to byla nějaká haluz. - ale na tohle téma nechci lhát nevím jak to je. :bandit:
  od Nikolsonator
 úte 16. říj 2018 18:28:21
Ahojte všichni,

Oveřování identity na CZECHpointu mám díky bohu už za sebou.
Myslel jsem si, že už mám plnohodnotný a neomezený účet. Bohužel opak je pravdou. Je to asi 2-3 měsíce od ověření, semtam si zahraju, něco vyhraju/prohraju... vše šlape.
ALE až teď, kdy bych chtěl uskutečnit svůj první vyběr (první v nové éře PS), tak jsou zde problémy a chtěji po mě ověření platebních metod. Mohu si vybrat, zda-li chci vyběr uskutečnit bankovním převodem, nebo kartou Visa.
Ani jeden způsob vyběru ale tedy nefunguje, dokud nepošlu příslušné dokumenty.
Posílal jsem jim screen bankovního účtu i s mým jménem, i s IBAN a SWIFT... ale je to prostě marné.
To, co po mne chtějí (viz. screen) jsem jim už asi 3x posílal (aspoň myslím že je to ono), ale furt je jim to málo.
Samozřejmě nejlépší pro mne by bylo ověřit obě možné platební metody. K bankovnímu převodu chtějí teda výpis účtu.
K metodě Visa chtějí výpis z karty. Copak já snad mám nějaký výpis z karty? Výpis mi chodí pouze jeden měsíčně na email. V internetovém bankovnictví taky nemám žadný výpis z karty.
Tak to mi řekněte - jsem takový dement já? Nebo je chyba ve výpisech z účtu mBank? A nebo PokerStars ani sám neví, co po nás ma chtít????

Otázka tedy zní: Jakým způsobem jste ověřovali platební metody? Jaké dokumenty jste jim posílali?

Nebylo nám před Babišem líp? Nebyly kolem vyběrů ani ničeho jiného takové zbytečnosti a chaosy. A nabídka na PS byla taky tak 4x větší :zvraceni:

Děkuji moc za pomoc
Přílohy
IMG_20181016_182204.jpg
  od radimak
 stř 17. říj 2018 0:31:21
SpoilerZobrazit
Nikolsonator píše:Ahojte všichni,

Oveřování identity na CZECHpointu mám díky bohu už za sebou.
Myslel jsem si, že už mám plnohodnotný a neomezený účet. Bohužel opak je pravdou. Je to asi 2-3 měsíce od ověření, semtam si zahraju, něco vyhraju/prohraju... vše šlape.
ALE až teď, kdy bych chtěl uskutečnit svůj první vyběr (první v nové éře PS), tak jsou zde problémy a chtěji po mě ověření platebních metod. Mohu si vybrat, zda-li chci vyběr uskutečnit bankovním převodem, nebo kartou Visa.
Ani jeden způsob vyběru ale tedy nefunguje, dokud nepošlu příslušné dokumenty.
Posílal jsem jim screen bankovního účtu i s mým jménem, i s IBAN a SWIFT... ale je to prostě marné.
To, co po mne chtějí (viz. screen) jsem jim už asi 3x posílal (aspoň myslím že je to ono), ale furt je jim to málo.
Samozřejmě nejlépší pro mne by bylo ověřit obě možné platební metody. K bankovnímu převodu chtějí teda výpis účtu.
K metodě Visa chtějí výpis z karty. Copak já snad mám nějaký výpis z karty? Výpis mi chodí pouze jeden měsíčně na email. V internetovém bankovnictví taky nemám žadný výpis z karty.
Tak to mi řekněte - jsem takový dement já? Nebo je chyba ve výpisech z účtu mBank? A nebo PokerStars ani sám neví, co po nás ma chtít????

Otázka tedy zní: Jakým způsobem jste ověřovali platební metody? Jaké dokumenty jste jim posílali?

Nebylo nám před Babišem líp? Nebyly kolem vyběrů ani ničeho jiného takové zbytečnosti a chaosy. A nabídka na PS byla taky tak 4x větší :zvraceni:

Děkuji moc za pomoc
Ahoj, vypis z BU jim staci jpg printscreen prvni strany vypisu, co dostavas treba v pdf, muzes si zacernit castky jednotlivych polozek. "Vypis z karty" je nestastny pojmenovani, proste nafot tu kartu z obou stran a posli jim jpg, muzes (mel bys) zacernit aspon jedno z prostrednich 4cisli a urcite ten 3mistny CVC kod na zadni strane.
  od Scirda
 sob 27. říj 2018 14:54:47
Zdravím , posílal jsem dokumenty potřebné k ověření účtu a přišlo mi toto ... nevíte co jako chcou? .. poslal jsem vše co chtěli , papír z checkpointu , kopii OP z obou stran i výpis z bankovního účtu .
Doklad totožnosti nebyl ověřen osobně
Dobrý den Scirda26

Děkujeme vám za předložené dokumenty.

Zkontrolovali jsme vaše údaje a můžeme potvrdit, že jsme přijali váš výpis z bankovního účtu a bezpečně ho uložili k vašemu účtu Stars.

Bohužel jsme nemohli přijmout váš osobně ověřený doklad totožnosti. Z tohoto důvodu a abychom se vyhnuli pozastavení vašeho účtu, zašlete nám znovu doklad totožnosti, ale dříve se ujistěte, že fotografie je zřetelná, jasná, neořezaná a váš doklad byl osobně ověřen.

Dokud plně neověříme váš účet Stars, nebude z něj možné vybírat.

Pokud máte další dotazy, navštivte prosím naše Centrum nápovědy .

S pozdravem

Oddělení ověřování Stars
  od chiko
 sob 27. říj 2018 17:31:04
Fakt nevím a těžko říct co se jim honí zrovna v hlavě :D
Takhle to zní že máš na OP nějakou divnou fotku, ale to by ti ho snad ani nevydali kdyby jsi na něm měl špatnou fotku :D
Těžko n tohle říct nějakou radu :bandit:
  od Scirda
 sob 27. říj 2018 17:33:12
No uvidíme :D .. mají to poslané vše znovu jak oskenované vše tak i vyfocené , prostě na všechny možné způsoby tak jsem zvědav s čím příjdou :D
  od cukrman
 ned 28. říj 2018 14:12:08
tohle mi poslali taky, vyfotil jsem OP poslal jim to znovu a vše klaplo
  od Krekman
 stř 5. úno 2020 13:40:22
Ahoj, stala se mi zvláštní věc mám už tři roky ověřený ucet a v klídku si ho využívám a nedávno mi přišel mail ze pokud chci jejich bonusovou truhlu musím si ověřit platební metodu a opět jim poskytnout veškeré dokumenty zaplatit 200 což už jsem udělal při ověřování účtu. Tak jsem to ignoroval, no a při poslední platbě mi to blokli, dokud podmínky nesplním takže účet vlastně nelze využívat když tam nemám peníze,coz nechápu a dost mě to vytocilo, má stim někdo zkušenosti prosím, přeci si to nebudu muset furt ověřovat, kdykoli si pokerstar vspomene a platít ověření totožnosti, napsal jsem jim imail a zatím žádná odezva
  od lukasX
 stř 5. úno 2020 15:10:03
S největší pravděpodobností nemusíš nikam chodit ani nic platit. Oni chtějí pouze ověřit platební metodu, k čemuž jsou přesnější instrukce v závislosti na typu metody tady: https://www.pokerstars.cz/poker/real-mo ... redirect=1
To, že v tom formuláři, kde máš dokumenty nahrát, stále uvádí ty 3 body stejné jako při prvotním ověřování, nemusíš řešit - do té šablony stačí místo tří dokumentů nahrát pouze tento jeden.