Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně PokerStars najdete zde: http://www.pokerarena.cz/pokerstars.html

Moderátor: T-fon

  od Anopyrin
 úte 24. zář 2019 22:48:58
Ahoj,

mám problém s ověřením účtu - převáděl jsem účet z EU mutace na CZ mutaci (účet už existoval ale asi 4 roky jsem na něm nehrál),načež po mě chtěli ověření a že na to mám 30 dní. Než jsem si zašel na úřad atd tak to chvíli trvalo, ergo zaslal jsem vše potřebné 21dní do konce lhůty na ověření. Čekal jsem tři dny a nic. Zaslal jsem mail s dotazem přes jejich PS net stránku. Za dva dny další. Stále nic. Po sedmi dnech od zaslání jsem zkusil dokumenty přes klient znovu zaslat. další dva dny nic. Dnes ráno jsem psal mail na český support na pokerstars. Suma sumárum jsem poslal 3 maily (kombinace českého supportu a anglického) a 2x dokumenty k ověření. Zatím bez jediné reakce, odpovědi a chodí mi akorát automatická upozornění na zavření účtu pokud neověřím, s tím že mi zbývá posledních 12 dní na ověření.

Poradíte prosím někdo co s tím? Začínám být celkem zoufalej z toho.
  od vonH
 úte 24. zář 2019 22:58:43
Počítám, že ta lhůta vyprší. Zhruba tak za měsíc ti support napíše, že si nezahraješ, protože jsi zmeškal lhůtu. Ty se s nima budeš dalšího čtvrt až půl roku hádat, čí je to chyba. Za toho zhruba čtvrt až půl roku uznají, že jejich a možná si pak konečně zahraješ.
  od radimak
 úte 24. zář 2019 23:12:57
Ta jejich podpora je bohuzel v totalnim rozkladu, ja chtel nekdy v cervnu poslat mailem hand historii, do dneska jsem odpoved nedostal, krom autoreply :D.
V zasade mas asi tri moznosti - nedelat nic a pockat, jestli to nahodou nedopadne, bombardovat je mailama treba 1x - 2x denne a to idealne na cz support (starsaccount@pokerstars.cz myslim, over si to), anebo me jeste napada zkusit napsat pres fb Ondreji Drebotovi, ktery je tu snad jeste porad country manager.
  od marw842
 úte 24. zář 2019 23:44:49
Mám skoro stejnou zkušenost.
Přestože jsem dokumenty poslal, lhůta vypršela, účet mám zavřený, vklad cca 40 dolarů vráceno na kartu, zbytek propadnul (cca 190). Posílal jsem X mailů, přes aplikaci, na všechny dostupný maily, i ty papíry jsem posílal opakovaně. Naposled mi jen napsali, že to přeposílají na příslušné oddělení a ať mám trpělivost.
Přestože jsem ty ověřovací listiny posílal fakt dlouho před koncem lhůty, mám zavřený účet, hrát nemůžu, peníze pryč, zbyla pouze totální nasranost a WTF pocit, jak může být ten support takhle v prdeli nechápu.
Na druhou stranu trochu mě uklidnil tenhle příspěvek, evidentně to je naprosto normální věc. Jsem zvědav jestli se dožiju ověření účtu nebo nedejbože někdy uvidím ty peníze co jsem tam měl ;)
  od Anopyrin
 stř 25. zář 2019 11:23:50
Tak jsem napsal tomu týpkovi na fb, poslal jsem další mail na support, zatím vše beze změny. Zbývá 11 dní, pak účet smažou. Doteď nebyla jediná reakce. Mám tam cca 200$
  od Blom1kon3
 stř 25. zář 2019 12:22:05
Anopyrin píše:Tak jsem napsal tomu týpkovi na fb, poslal jsem další mail na support, zatím vše beze změny. Zbývá 11 dní, pak účet smažou. Doteď nebyla jediná reakce. Mám tam cca 200$
Než by si o ty dolary měl přijít , tak to radši chipdumpni do kamaráda na CG :)
  od jimecek
 stř 25. zář 2019 18:24:32
Ahoj,

měnil jsem kartu a celý bank. účet. A já jim to náhlasil už měsíc zpátky a nechcou mě nechat vybrat 2k dolců. Nvm, jak to řešit jelikož na všechny výzvy a dokumenty reaguji po dlouhé době a zamítavě, prostě jsem jen přesel k jinší bance. Máte někdo zkušenost ?

Díky
  od radimak
 stř 25. zář 2019 18:28:30
jimecek píše:Ahoj,

měnil jsem kartu a celý bank. účet. A já jim to náhlasil už měsíc zpátky a nechcou mě nechat vybrat 2k dolců. Nvm, jak to řešit jelikož na všechny výzvy a dokumenty reaguji po dlouhé době a zamítavě, prostě jsem jen přesel k jinší bance. Máte někdo zkušenost ?

Díky
proste jim tu kartu posli vyfocenou/naskenovanou na verifyme@starsaccount.cz a udelej s ni deposit a pak na ni pujde vybrat, ne?
  od Anopyrin
 čtv 26. zář 2019 13:01:50
Tak pánové, update -

Včera mi ještě odepsal Onřej Drebota (zmiňovaný country manager za PS) ať mu pošlu mailovou adresu a PS ID že se na to dnes podívá + i odepsali z Pokerstars.cz facebooku ať jim napíšu mail a PS ID že to taky zkusej potlačit. Do toho ještě zatahal za nitky Alkáč.

Výsledek? Teď mi přišel mail že mám účet ověřený.

Suma sumárum - je smutné že to neběží automaticky a po deseti dnech se nic nestalo, nicméně je super že se dá spojit s lidmi kterým na tom záleží, starají se o to a jsou ochotni pomoci.

Nevím kdo nakonec má největší zásluhu na tom že se to podařilo, nicméně moc děkuji Onřejovi, Alkáčovi a Pokerstars.cz facebooku - všichni byli hrozně ochotní a nápomocní, i když by se na mě mohli s prominutím vykašlat.

Díky moc pánové (e zmíněných to tady bude číst asi jen alkáč, ostatním jsem psal sólo)

Pokeru zdar!
  od victory2508
 pát 11. říj 2019 1:31:55
Zdravím
Po 3 týdnech mi support od ps konečně napsal že mám účet konečně ověřený,ale po přihlášení na mně v klinetovi stále vyskakuje hláška že mám poslat dokumenty přitom už dávno napsali z podpory že dokumenty přijali.Psala jsem jim několik emailu,ale žádnou odpověd jsem od nich nedostala.Také bych měla dostat bonus 40 dolarů za vklad s kodem forty,ale dostala jsem zatím jen 10 dolarů a zbylých 30 dolarů jsem ještě nedostala přitom starcoinu už na bonus mám dost. Co mám dělat? Už jsem z toho jejich bordelu zoufalá.Mohl by mi někdo tady poradit na koho se mám obrátit aby to konečně dali do pořádku?
  od nexy
 pát 11. říj 2019 6:21:59
Ahoj, ten support moc dobře už nějakou dobu nefunguje. Poslední věc co jsem s nimi řešil byla na deset vzájemných mailů přes dva měsíce a stejně se nic nevyřešilo. Nezbyde ti než mít trpělivost a čekat. Ta hláška s nahráním dokumentů na mě taky vyskakovala i po ověření nějakou dobu, s tím si hlavu nelámej. Co se týče bonusu, tam je to myslím že po ověření by ti měli uvolnit zbytek, tak nevím, kde je chyba. Zkus krom českého supportu napsat i na mezinárodní, reagují rychleji ;) GL a hodně nervů
  od vonH
 pát 11. říj 2019 10:49:11
Nahodou support funguje skvele. Ja se vcera dockal hand history z jednoho turnaje. Stacilo jim napsat jenom asi dvacetkrat a pockat jenom dva mesice.
  od ja_poker
 pát 11. říj 2019 12:27:03
vonH píše:Nahodou support funguje skvele. Ja se vcera dockal hand history z jednoho turnaje. Stacilo jim napsat jenom asi dvacetkrat a pockat jenom dva mesice.
Kdyby je tam lidi jako ty nespamovali a nezdrzovali s takovyma hovadinama, mozna by to bylo rychlejsi.