Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od alkaatch
 pát 27. bře 2020 12:07:30
Nejde to. Čeká se na fíčuru MyGame, která by se měla objevit snad už někdy brzy.
https://www.pokerarena.cz/rubriky/party ... 15585.html
Plán byl přelom března a dubna, ale zpozdí se to, protože teď teď hostují nějaké zrušené live série a podobně, takže vyhradili zaměstnance na tohle a až to opadne, tak dořeší MyGame. Doufají že během dubna se to stihne, ale bez záruky.
  od alkaatch
 pon 30. bře 2020 13:38:57
Viz. co jsem psal pár příspěvků nahoře. Teď někdy se to mělo spouštět pro CZ a Švédsko (kde to mají z regulačních důvodů taky krouhnuté, tam mají chudáci zákona zakázaný i rakeback myslím:nauseated_face:). Ale aktuální situace to trochu zbrzdila, lidi co přímo řeší tu MyGame funcki mi napsai, že pořád doufají, že se to stihne během dubna, ale že to nemůžou na 100% slíbit.

Edit:
Poslední info:
Yeah working on this as fast as we can - obviously some delays with what is going on - will keep you updated
likely a delay due to recent issues I would say sometime in april however others items may currently take priority
  od Minimos
 stř 8. dub 2020 13:44:20
Zdravím všechny :)

potřeboval bych poradit s ověřením účtu na party pokeru, zda měl někdo podobný problém. Mám problém s ověřením identity:( platební nastroj je ověřený, mám ověřený dokument z Czech pointu,jak se má zaslal jsem tento dokument přes klienta, a podpora mě odeslala tuto odpověď viz. níže. dle veškerých návodu zde nechápu proč mi toto píšou, když to není potřeba,
Děkuji
Vážený pane xxx,

děkujeme, že jste se obrátil na naši zákaznickou službu.

„Podle předpisů stanovených ministerstvem financí (oddělení 34) týkajících se online hraní mají operátoři používat„ ověřovací webovou službu “poskytovanou jmenovaným poskytovatelem služeb za stejné. Tato služba kontroluje data registrujícího hráče pomocí služeb ISZR registru ROB (což je registr obyvatelstva). Registr ROB je průběžně aktualizován a vylepšován Národním registrovým úřadem. Máte-li jakékoli otázky, jak být součástí registru ROB, kontaktujte prosím Národní registrový úřad na jejich webových stránkách http://www.szrcr.cz/. Existuje kontaktní stránka (http://www.szrcr.cz/contacts), pomocí které je můžete kontaktovat o tom, jak se zapojit do ROB a dalších 3 registrů. “

Pokud máte další otázky, jsme Vám ochotně k dispozici. Na všechny dotazy se snažíme odpovědět do 24 hodin.

Děkujeme, že jste si k hraní online vybral naši stránku.

S pozdravem
Marie

Zákaznická služba
  od PetaMexiko
 stř 8. dub 2020 15:02:16
Tohle vypadá, že tě nenašli v nějakém tom registru obyvatelstva, podle kterého to kontrolují. Už tu s tím měli v minulosti problém třeba slovenští hráči, co se registrovali z Česka na PokerStars.cz. Museli se nejdřív přihlásit úředně k bydlišti, jestli se nepletu.

Je třeba zjistit, proč v tom registru nejsi nebo kde se stala chyba, že tě to nechce spárovat.
  od Hanes2
 pát 10. dub 2020 11:01:05
delava to ted obcas-nepravidelne, nekdy na chvilku a nekdy na dyl, treba vcera to trvalo odhadem minimalne tak pul hodky.. a jen upresneni, replayer se otevre, ale nenacte obsah (handu) a vyskoci hlaska v Eng neco ve smyslu, ze to selhalo a at to zkusis pozdejc..
  od Thomi
 ned 12. dub 2020 23:59:55
Čaute, dnes jsem si konečně udělal registračku na PP, ale dost s tím klientem bojuju. Že nejde nastavit zobrazení BB jsem už smířený, v lobby turnaje nejsem schopen vidět pozici / remaning players, ale chci se zeptat... Zpoždění odečtu rollu z cashieru je normální? Zapnul jsem asi 6 turnajů, ale zůstatek se mi i po hodině nemění.
  od Hanes2
 pon 13. dub 2020 1:40:27
jo, cashier se nerefreshuje, taky mi přijde zvláštní, že to neopraví, ale pokud chceš během hraní zjistit, jak na tom jseš, jde se k tomu proklikat přes "můj účet".. co se týká tvé pozice a zbývajících hráčů, to je myslím přehledný a přijde mi, že to nejde nevidět, navíc i v levým horním rohu každýho stolu je souhrn s tvou pozicí/zbývající/ITM a aktuální blindy
  od Raidylol
 stř 15. dub 2020 3:30:48
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli jste měli taky dneska problém s výpadky na Partypokeru během 0:00-3:00

Já měl první výpadek v 0:15 - naběhla u všech stolů ikonka "spojení přerušeno" a po restartu klienta se mi nedařilo přihlásit, vyskakoval nějaký error viz screen.

Dal jsem si tedy pauzu a začal zase hrát až kolem 2:00, kdy už to opět fungovalo. Asi po půl hodině jsem měl další výpadek a nakonec ještě třetí.

Vždy když to vypadlo, tak mi internet běžel úplně v pohodě. Ostatní hráči očividně hráli bez problémů dál, protože jsem tam byl vždy jako jediný mikrostack.
Přílohy
Partypoker_výpadek.png
Partypoker 2_38.png
  od sstasek
 stř 15. dub 2020 11:52:59
Jo v těch 0:15 u mně to samé, chvíli to neběželo. Za pár minut se to rozběhlo, ale to už jsem šel radši spát.
Byl to nejspíš problém jen CZ klienta.
PP.jpg
PP.jpg (34.82 KiB) Zobrazeno 377 x
  od Steve3535
 stř 15. dub 2020 14:08:56
Raidylol píše:
stř 15. dub 2020 3:30:48
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli jste měli taky dneska problém s výpadky na Partypokeru během 0:00-3:00

Já měl první výpadek v 0:15 - naběhla u všech stolů ikonka "spojení přerušeno" a po restartu klienta se mi nedařilo přihlásit, vyskakoval nějaký error viz screen.

Dal jsem si tedy pauzu a začal zase hrát až kolem 2:00, kdy už to opět fungovalo. Asi po půl hodině jsem měl další výpadek a nakonec ještě třetí.

Vždy když to vypadlo, tak mi internet běžel úplně v pohodě. Ostatní hráči očividně hráli bez problémů dál, protože jsem tam byl vždy jako jediný mikrostack.
Aha to je divné, protože já jsem hrál včera v kuse zhruba od 22:00 do 5:30 a nevzpomínám si, že bych měl nějaký výpadek ..🤷🏻‍♂️
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 48