Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od LuisFig0
 ned 26. bře 2017 10:14:20
Luky píše:U mě nic, počkám do konce týdne a v pondělí jim napíšu. Už se těším, až opět uvidím ta sladká slova...

:zlomenesrdce: We would like to confirm that the case is still being investigated by the respective team. They informed that they are still working on it. Please allow us a bit more time and we will get back to you. :zlomenesrdce:
Jojo to je vždycky pohlazení po duši :cool:
  od smaky20
 čtv 30. bře 2017 14:15:32
Tak tikety mi dnes zmizely vsechny i ty co mely jeste platnost a refund zadnej. Ze supportu prisla klasicka odpoved ze to prosetrej. Blby je, ze se blizi dalsi live event na kterej mam ticket a nevim teda jestli ne nej mam jet nebo ne....
  od T-fon
 čtv 30. bře 2017 14:52:23
Tak jsem taky otevřel klienta a koukám že tikety nikde a peníze taky ne.
Od Richarda jsem dostal odpověď: There is no refund available for expired tickets.
Na námitku, že jsem z ČR a nemoh jsem je využít, protože jsem nemoh hrát, mi odpověděl velmi stručně: That is correct. :angry:
  od Mr.Green
 čtv 30. bře 2017 15:34:24
Trochu už začínám pochybovat, že za ty tikety ještě něco uvidim, měl jsem si radši koupit za body cash :angry: :angry: Ale je zajímavé, že mi stále zůstává palladium level.
  od oclay104
 čtv 30. bře 2017 16:03:49
Je to od PP sviňárna, pokud umožnili CZ hráčům ty tickety koupit, tak by je měli refundovat. :angry:
  od peklicko
 čtv 30. bře 2017 17:57:58
Tak na druhou stranu to byl vědomej nákup ticketů na turnaje který bylo jasný že nepůjdou odehrát, sviňárna nesviňárna, pokud měli refundovat body z času uzavření herny, tak utratit je v tom mezidobí je riskantní...
  od oclay104
 čtv 30. bře 2017 18:20:47
kostnirez píše:Tak na druhou stranu to byl vědomej nákup ticketů na turnaje který bylo jasný že nepůjdou odehrát, sviňárna nesviňárna, pokud měli refundovat body z času uzavření herny, tak utratit je v tom mezidobí je riskantní...
Bylo to na doporučení jednoho z PA coachů s tím, že je od supportu potvrzená následná výměna na cash.
  od smaky20
 čtv 30. bře 2017 18:22:36
Tak tady nejde jen o tickety ktere jsme nakoupili po uzavreni uctu, ale i o ty z drivejska. Nevim teda jestli ostatnim proplatili ty z drivejska, ale me teda ne a ted mi zmizely vsechny. Kdyby mi propadly ty tickety z mezidobi, to bych jeste prezil, tech tam mam par za par set bucku a kazdej sme je nakupovali s vedomim urciteho rizika. Ale z drivejska mam spoustu ticketu v celkove hodnote pres 8K$ a s tema jsem opravdu nemel sanci nejak nalozit kdyz uzavreli hernu ze dne na den bez jakehokoliv upozorneni.
  od Mr.Green
 čtv 30. bře 2017 19:10:14
Smaky tak to ti nezávidim, ale kdyby ti neproplatili ty tikety co jsi měl před tím co nás odstřihli, to by byl teda vážně vrchol. Neměl si v nich jen pár korun no. Jsem zvědav jak tohle dopadne. Chtělo by to, jestli Like_a_G6 má konverzaci o tom, kde mu to support tvrdil, pak by se s tím dalo možná ohánět.
  od alkaatch
 čtv 30. bře 2017 19:27:25
Podle mě to refundovat budou stejně jak tady už někdo postoval (Aleš?), Kuba už to asi 6x urgoval u našeho affil managera, ale ten s tím přímo nic dělat nemůže, takže to jen urguje někde dál a řekl ať čekáme...
  od peklicko
 čtv 30. bře 2017 20:22:13
oclay104 píše:
kostnirez píše:Tak na druhou stranu to byl vědomej nákup ticketů na turnaje který bylo jasný že nepůjdou odehrát, sviňárna nesviňárna, pokud měli refundovat body z času uzavření herny, tak utratit je v tom mezidobí je riskantní...
Bylo to na doporučení jednoho z PA coachů s tím, že je od supportu potvrzená následná výměna na cash.
Jo takhle, to jsem minula, po něčem takovým jsem koukala když jsem se rozhodovala jestli malej cash nebo risknout ticket, tak držím palce
  od SitkaCZ
 čtv 30. bře 2017 22:32:32
Ty tikety se musi nejak vyresit. Zkusime to v pondeli znovu zaurgovat u affil managera.
  od oclay104
 čtv 30. bře 2017 22:38:37
SitkaCZ píše:Ty tikety se musi nejak vyresit. Zkusime to v pondeli znovu zaurgovat u affil managera.
Díky. Věřím, že to nakonec PP vyřeší ke spokojenosti hráčů.
  od kubiiik
 pát 31. bře 2017 9:29:57
Já jsem ten ticket koupil až po uzavření a už ho mám dávno převedený. Tak v tom by problém být neměl...
  od alkaatch
 pát 31. bře 2017 9:36:39
Mě se zdá že to prostrě dělají nějak postupně/manuálně člověk od člověka, takže to trvá. Jsou lidi, kteří to mají proplacené už dávno, takže v tom by problém být neměl. Kuba to bude urgovat, tak snad se to pohne.
  od Luky
 pát 31. bře 2017 12:29:26
I kdyby to dělali manuálně, přece to nemůže trvat tak dlouho. Něco za tím je.
  od Luky
 pát 31. bře 2017 15:51:00
No na bwinu jsou taky experti. Dneska mi napsali, že mé body byly konečně převedeny, otevřu klienta a body převedeny nejsou. To už se mi u nich stalo poněkolikáté, kdy tvrdí, že je něco hotové a ve skutečnosti není.

Po mé stížnosti, že to ještě není, to obvykle v mezičase rychle dodělají. Načež mi prakticky napíšou že jsem kretén, že to bylo celou dobu :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9