Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Rodinné a vztahové problémy, ekonomické dopady, gambling

Moderátoři: Yntos, mizitka

  od PetaMexiko
 pát 2. srp 2019 14:17:52
Ok, podle jejich pravidel jsi zodpovědnej za to, co ti kdo dělá na účtu, podle českýho zákona tam ale nesmí ani tebe nechat vložit tolik peněz z neověřený metody, natožpak někoho cizího.

Blbý je, že tady Maksim se to asi ani nebude snažit pochopit, ale pojede pořád dokola tyhle copy-paste maily. A na ministerstvu těžko říct, jestli se k tomu dostanou mezi mailama, ve kterých jim různý Mirinové posílaj screenshoty toho, jak nikdy nevytočí kingy.
  od alkaatch
 pát 2. srp 2019 14:31:23
A ty to teda chceš nějak řešit Hubinho? Myslím že jsi psal, že na to kašleš, ale možná to byl někdo jinej, sorry. Pokud chceš něco podniknout tak bych to napsal na to MF - musíš to udělat ty, ale můžu ti s tím pomoct (napiš mi do zpráv).
We would like to advise you that we will not be liable for funds lost on your Stars Account. We will not be held liable for any losses as a result of insufficient security measures to ensure that your personal details remain secure. This is in accordance with the sections of our Terms of Service which state your responsibilities as an account owner.
Nenech se nějak odradit tím, že jsi schválil nějaké jejeich podmínky. To obecně nemá moc velkou sílu pokud by se zjistilo, že oni nedodrželi něco ohledně CZ regulace. Hlavní otázka bude, jestli je ok, že vůbec někdo dokázal depositnout z karty která je na jiné jméno - to by imo jít nemělo. Pak druhá věc je, že projde to úmyslné prohrání peněz v HU a cashout, protože proti tomu by herna měla mít taky nějaké mechanismy i třeba z důvodu praní špinavých peněz a podobně.

Ale my to neposoudíme - prostě máš možnost buď to neřešit, nebo poslat stížnost a veškerou dosavadní komunikaci s PS na MF a počkat jak to vyhodnotí tam.
  od Hubinho89
 pon 5. srp 2019 20:10:21
Hele určitě na to nekašlu. Nehodlám ani zaplatit trapnejch 110$ abych mohl na PS zase hrát. Hraju teď na PartyPokeru a dal jsem si challange na živým.

Všechno jsem řešil s kriminálkou, ta by se to měla pokoušet nějakým způsobem řešit s PS. Na MF jsem psal druhej mail, teď už s kopií na support a security PS, bohužel zatím bez odezvy, krom automatickýho mailu: „Elektronické podání bylo přijato ke zpracován”. Ještě mám nějaký plány na další postup, až mně odpoví z českýho supportu.

Jelikož jsem kartou na českým PS nikdy nevložil ani nevybral, jen na začátku jsem vložil přes jedinou ověřenou metodu a to Skrill a pak už jsem jen vybíral a zase jen na Skrill (samozřejmě jsem nejdřív musel dokládat screeny ze skrillu a podobně), tak to že nesu odpovědnost za to, že mně někdo vkládá a ruší transakce kartou na cizí jméno a mezitím si to stihne přeházet na jinej nick je neuvěřitelnej bullshit:)

Věřím, že to PS nebude mít tak lehký....

Kdyby měl někdo nějakej dobrej nápad, tak ho rád uslyším... :poklona:
  od Hubinho89
 pon 5. srp 2019 22:41:16
Dneska měli asi dost času na komunikaci:) Pár emailů jsme si vyměnili, dokonce si to převzali češi:

Já:

I am fully responsible for fraudulent deposits with credit cards ? Without my name ? Without verification ? Really ? And do you know czechs regulation and rules, which required by the Ministry of Finance of the Czech Republic?

And you don't care about game history? - deliberately lost money in HU cash game? Example from history below... (are you jokeing?)

Handa č. 201367135873 v Zoom na PokerStars: Hold'em Limit (3 $/6 $) - 13.06.2019 20:19:23 ET
.
.(handa, co jsem sem už vkládal)
.
................................................................................................................................

security@starsaccount.cz:

Hello Ondřej,

As we have explained, we cannot be responsible for a lack of security measures that were put in place on your account, which contributed to allowing the unauthorized access.

We would like to take this opportunity to advise you of our Terms of Service about your responsibility as an account owner. As stated in section 10 under 'SECURITY AND YOUR ACCOUNT':

"10.3 The User agrees that he/she is solely responsible for all use of the Service under his/her Login Credentials and that he/she shall not disclose the Login Credentials to any person whatsoever nor permit another person to use the Service via his/her User account.

10.4 The User is obliged to keep his/her Login Credentials secret and confidential at all times and to take all efforts to protect their secrecy and confidentiality. Any unauthorized use of the Login Credentials shall be the sole responsibility of the User and be deemed as his/her use. Any liability therefrom shall be that of the User."

Our full Terms of Service are available at:
http://www.pokerstars.cz/en/poker/room/tos/

Regards,

Arthur
Stars Security
................................................................................................................................

Já:
Your password and PIN code is it a lack of security measures ?

I would like to take this opportunity to advise you of your CZECH Terms, too:

10.5

„If a User is using a credit or debit card, the cardholder's name on such credit or debit card MUST be the same as the name used by such User upon registration with the Sites. Where this is not the case The Stars Group reserves the right to suspend the User's account. Upon the suspension by The Stars Group of an account under the circumstances described, you should contact Support for details of our verification process. Any withdrawals from a User account that are made by bank wire or cheque will only be payable to the name used in the registration process on the Sites for opening the User account”.

Dou you know this terms ?
Is this valid terms ?
................................................................................................................................

security@starsaccount.cz:

Dobrý den Ondřej,

Please note this section in our Terms of Service:

10.4 The User is obliged to keep his/her Login Credentials secret and confidential at all times and to take all efforts to protect their secrecy and confidentiality. Any unauthorized use of the Login Credentials shall be the sole responsibility of the User and be deemed as his/her use. Any liability therefrom shall be that of the User."

Please let us know should you have any other questions or concerns.


S pozdravem
♣Crystal♣
Bezpečnostní oddělení Stars
................................................................................................................................

Já:

Only this selection ? You choose only part of your terms and you are ignore next part ? That's very funny.

I understand that I only have to deal with this problem with the Ministry of Finance of the Czech Republic, which has granted you a license.

................................................................................................................................

security@starsaccount.cz:

Dobrý den Ondřej,

Jak jste uvedli, hodláte proti nám podniknout právní kroky. Váš účet Stars byl proto nyní pozastaven. Nebudete mít přístup k chatu a možnost hrát hry. Jedná se o nezbytné opatření k ochraně práv všech stran proti případným nárokům nebo sporům, které mohou vzniknout.

Při otevření Vašeho Stars účtu jste souhlasili s našimi Provozními podmínkami, konkrétně:

V Provozních podmínkách, které jste se zavázali dodržovat, když jste si založili svůj účet Stars, konkrétně v sekci 3 pod pojmem 'PRAVOMOCI', je uvedeno:

„3.1 Stars Group si ponechává pravomoc ohledně zakládání, údržby a uzavírání Uživatelských účtů na Stránkách. Rozhodnutí managementu Stars Group s ohledem na jakýkoliv aspekt týkající se Uživatelského účtu, využití Služby nebo vydání rozhodnutí je konečné a nelze se proti němu žádným způsobem odvolat. Účet založený Uživatelem bude nadále znám jako účet Stars. Uživatelský účet Stars Uživatele poskytne přístup ke všem webovým stránkám, které Vám společnost Stars Group poskytne na základě podmínek této smlouvy a bude platit pro Vaši zeměpisnou polohu. Pojmy „Uživatelský účet“ nebo „účet“ v této smlouvě vždy znamenají Váš Stars účet.“

Naše úplné Provozní podmínky naleznete zde:
http://www.pokerstars.cz /poker/room/tos/

Budeme se držet veškerých právních kroků vůči nám v souladu s místními právními předpisy. Pokud máte zájem o kontaktní údaje na naše právní oddělení, pošlete žádost našemu týmu podpory a my Vám tyto informace poskytneme.
S pozdravem

Giovanni
Bezpečnostní oddělení Stars
  od alkaatch
 úte 6. srp 2019 2:11:35
jméno Giovanni a oslovení ,,Dobrý den Ondřej" mi moc česky nevypadá
Jména na těch podporách nikdy nejsou skutečný jména lidí se kterýma to řešíš, to se nějak náhodně generuje. Stejně tak ten člověk většinou nepíše ten mail slovo od slova, ale má nějaký šablony který seděj na tu danou situaci a maximálně je upravuje. Takže dobrý den Ondřej může být taky kus tý šablony, kterou zapoměl opravit. Může to být klidně Čech, ale taky vůbec nemusí. To ale stejně není vůbec důležitý.

Hubinho89: ten způsob jak s nima komunikuješ je úplně špatně :angry: Nepiš jim tam blbosti typu "are you joking" atd. Už jsem tady postoval odkaz na 2+2 kde byli nějaké rady k podobným případům.
  od maaaarty
 úte 6. srp 2019 10:17:40
Souhlasim, ze je potreba si drzet nadhled a nedostat se ma tilt v ty komunikaci. Ackoliv si dokazu predstavit, ze by me to tiltovalo silene taky, jelikoz z jejich strany ta komunilace, kdy si vyberou clanek podminek, kterej se jim hodi, a nejsou absolutne priznat ani naznakem chybu na svoji strane, to je naprosto otresny. Ale jak pise Alkaatch, je potreba zatnout zuby a vystupovat seriozne, drzet se nejakyho ustalenyho spravnyho postupu. Kazdopadne drzim palce! Snad jim tohle neprojde.

Btw, muj 5k milestone post, diky vsem :ugeek: :lol: :lol:
  od Hubinho89
 úte 6. srp 2019 12:50:07
mstm7 píše:
Hubinho89 píše:dokonce si to převzali češi
no nevím - jméno Giovanni a oslovení ,,Dobrý den Ondřej" mi moc česky nevypadá , jen dle mě přeložili text do češtiny ...
Psal jsem na security@starsaccount.com a tyhle maily už chodily z security@starsaccount.cz a v posledním mailu přešli plynule na češtinu:)
alkaatch píše: Hubinho89: ten způsob jak s nima komunikuješ je úplně špatně :angry: Nepiš jim tam blbosti typu "are you joking" atd. Už jsem tady postoval odkaz na 2+2 kde byli nějaké rady k podobným případům.
Jo to máš pravdu, nechal jsem se vytiltovat :D Ale když ti přes měsíc neodepíšou a pak jen napíšou zas stejnej mail a pořád do kola opakujou to samý a naschvál se nehodlaj vyjádřit k ničemu jinýmu, jako je třeba to, že si ty peníze jen někdo přeposlal na jinej nick, tak asi ani nemá smysl s nima vůbec komunikovat, je to uplně zbytečný. I kdybych měl token, tak mě prostě v klidu můžou napsat, že mě někdo zneužil token a mám si ho hlídat:)
  od Hubinho89
 pát 9. srp 2019 11:41:46
Tak mně odepsali z ministerstva financí. Chtějí ještě doposlat nějaký podrobnosti a screeny.. Takže jedeme dál :svaly: Jsem ještě zvědavěj na kriminálku, kdy se ozve :bandit:
  od Evka
 pát 9. srp 2019 14:10:11
Kriminalka/policie ma taky uz tym specializovanej na online podvody.. mozna by stalo za to se obratit primo na ne s tim, ze byl hacknuty jak online account, tak i zneuzita cizi platebni karta - to uz by je mohlo zajimat.. bohuzel na ne nemam kontakt, ale mozna ho tu nekdo jiny bude mit, nebo urcite se da najit.

Aby to k necemu vedlo, tak to musi imo resit nekdo s kvalitnim IS/IT skillem, coz bezna kriminalka mit nebude. A nez si to predaji interne, tak by mohlo byt rychlejsi ten online tym zkusit kontaktovat naprimo..

Edit: tu mas odkaz na organizaci csirt, ktera oficialne resi vsechny mozne bezpecnostni incidenty na onlinu. Maji vlastni bezpecnostni analytiky i kontakty na kyber kriminalku..
https://csirt.cz/page/887/kontakt/

Imo aby se tim nekdo zacal zabyvat, je dulezite zminit objem penez >100k czk, prolomeni 2-fazoveho prihlasovani, a zaroven zneuziti kradene platebni karty na internetu.
  od smic
 pát 16. srp 2019 19:35:48
Jen tak pro pobavení, před asi měsícem jsem psal na PS support, protože mi vypršela platnost RSA tokenu, takže se můžu sice přihlásit pomocí jednorázového hesla, ale ten token nedokážu už deaktivovat, protože to jde pouze kodem z toho neaktivního tokenu... Dnes po měsíci mi přišel tento vtipný email:
Abychom ověřili, že jste majitelem účtu, a mohli Vám pomoci, musíme se Vás zeptat na několik otázek, na které může odpovědět jen majitel účtu. Snažte se prosím co nejlépe odpovědět na následující otázky:
1) Jaké máte zaregistrované datum narození?
2) Jaké máte zaregistrované telefonní číslo?
3) Uveďte předchozí metodu vkladu/výběru, kterou jste na svém Stars účtu použili jako poslední.
4) Napište uživatelské ID hráče, na jehož účet jste převedli prostředky nebo který převedl prostředky na Váš účet.
5) Jaká je běžná fráze, kterou používáte v chatu u pokerového stolu?
6) Uveďte veškeré další informace, které by nám mohly pomoci ověřit, že jste majitelem účtu (např. dříve zaregistrovaná poštovní/emailová adresa, přibližný zůstatek na účtu, datum posledního přihlášení, obrázek na Vašem účtu Stars).
Pokud máte pocit, že si na všechny výše uvedené otázky nedokážete vybavit odpovědi, pak nám pošlete jasnou digitální fotografii řidičského průkazu nebo jiného vládou vydaného průkazu totožnosti, na které budou jasně vidět všechny informace
Takže někomu dovolí vložit prachy z neověřené kreditky, prohrát prachy na spřátelený účet atd... a když chci jen deaktivovat EXPIROVANÝ token (žádost jsem poslal přímo z lobby sw, kde jsem se přihlásil pomocí jednorázového hesla), tak po mně chtějí milion údajů... třeba ten bod 5 je vtipný, pokud někdo používá v chatu hlavně nadávky :-D
  od JANK1
 sob 17. srp 2019 10:15:18
nazdar ten RSA token mě zajímá jak to řešíte mam teprve první a nechci se dostat do situace jak chlápek přede mnou,
jako jestli ho vyměňujete mnohem dřív než je expirace nebo jak a ještě mě zajímá ta doba expirace jestli to je to číslo na zadní straně toho tokenu a jestli to odpovídá času a neliší se to třeba +- měsíci pardon pokud takové otázky někomu přijdou jako hloupé, ale rád bych znal vaše zkušenosti
díky
  od smic
 sob 17. srp 2019 11:06:15
Jako asi to bude přesné datum... jsem měl expiraci 30.6.2019 a kouknul jsem na něj 1.7.2019 a byl off... Kdy jsem ho použil předtím, to si jistý úplně nejsem, takže teoreticky se mohlo stát, že to bylo i dřív...
Mě hlavně nenapadlo, že se insta vypne, čekal jsem, že třeba nebude už 100%ní ta synchronizace, že to může zablbnout, ale ne, že se to natvrdo vypne... a nenapadlo mě ani, že když je expirovaný, tak že ho PS automaticky nevypnou z ověření, protože to nedává smysl ho tam mít, když expiroval, čímž se ho defacto nejde zbavit, když k deaktivaci je třeba ten kód z tokenu...
  od surda
 sob 17. srp 2019 13:02:09
smic píše:Jako asi to bude přesné datum... jsem měl expiraci 30.6.2019 a kouknul jsem na něj 1.7.2019 a byl off... Kdy jsem ho použil předtím, to si jistý úplně nejsem, takže teoreticky se mohlo stát, že to bylo i dřív...
Mě hlavně nenapadlo, že se insta vypne, čekal jsem, že třeba nebude už 100%ní ta synchronizace, že to může zablbnout, ale ne, že se to natvrdo vypne... a nenapadlo mě ani, že když je expirovaný, tak že ho PS automaticky nevypnou z ověření, protože to nedává smysl ho tam mít, když expiroval, čímž se ho defacto nejde zbavit, když k deaktivaci je třeba ten kód z tokenu...
Ten token ti vymění for free nebo musíš objednat nový z PS storu za starcoiny?
  od smic
 sob 17. srp 2019 13:14:01
no nikde jsem nenasel volbu, ze by ti to vymenovali... takze predpokladam, ze jedine objednat novy...
  od Nekrolog
 sob 17. srp 2019 18:22:16
Já jsem měl datum expirace někdy srpen 2020 a 3mesice zpátky přestal fungovat, celej se vypl, takže to teď řeším přihlašováním přes mobil
  od JANK1
 ned 18. srp 2019 9:30:45
má někdo ještě takovou zkušenost že se mu token vypnul dřív než skončila doba expirace?? Mě končí asi za 6 měsíců, ale než nasbírám 3740 bodů :zvraceni:
  od surda
 ned 18. srp 2019 16:23:25
Nekrolog píše:Já jsem měl datum expirace někdy srpen 2020 a 3mesice zpátky přestal fungovat, celej se vypl, takže to teď řeším přihlašováním přes mobil
Co myslíš přihlašování přes mobil? Nikde v nastavení jsem nenašel možnost potvrzení přihlášení přes sms nebo něco podobného.